14/09/2019

De mannen van Lionsclub ‘De Vryeheydt Etten’ staken op zaterdag 14 september de handen uit de mouwen om auto’s te wassen voor een goed doel. Het resultaat mocht er zijn: blinkende auto’s en een mooie opbrengst voor een muzikaal speeltoestel in speeltuin Hoge Neer. Vooral gehandicapte kinderen zullen daaraan veel plezier aan gaan beleven.

De Lions danken alle ‘klanten’ en sponsoren voor hun gulle donaties. Ook danken zij Tuincentrum ‘Life & Garden’ en Autopoetscentrum ‘t Vosje waar de auto’s werden gewassen en firma Kärcher voor het gratis gebruik van de hogedrukspuiten. Een leuke verrassing was dat Katja Schiekel van de Chiqoorij al vroeg in de ochtend de autowassers een hart onder de riem kwam steken met een lekkere traktatie.

Angela Zielhorst en Vanessa  van Lier van de Stichting Speeltuin Hoge Neer waren zichtbaar erg blij met deze actie. Zij verhoogden het moreel van de autowassers met hun aanwezigheid, en de inwendige mens met worstenbroodjes en krentenbollen. “De exploitatie van onze speeltuin draait geheel op vrijwilligers en er is altijd wat te doen”, zegt voorzitter Angela. “Het zou fijn zijn als zich meer vrijwilligers bij ons aanmelden.” Dat kan via info@speeltuinhogeneer.nl

En de leden van Lionsclub ‘De Vryeheydt Etten’, die kijken terug op een geslaagde actiedag mede dank zij het stralend weer. “Dit is al weer het 15e jaar dat wij auto’s hebben gewassen voor goede doelen”, zegt Lionspresident Elmer Chin Woei Njap.  “Zo’n gezamenlijke inspanning versterkt ook ons clubgevoel.”