12/07/2016

ETTEN-LEUR – Onder grote belangstelling is dinsdag in Etten-Leur de benoeming tot districtsgouverneur en lid van het dagelijks bestuur van Lions Nederland gevierd van Huib van Lent, onder andere oud-president van de Lionsclub De Vryeheydt Etten.

Op spectaculaire wijze werd hij door zijn clubgenoten op een zetel de Van Gogh Kerk in Etten-Leur binnengedragen. Er waren tientallen Lions uit alle delen van het land aanwezig. Burgemeester Heleen van Rijnbach-de Groot van Etten-Leur roemde in haar toespraak de participatiegedachte van de Lions en promootte en passant haar bruisende gemeente.

Ingezworen
Huib van Lent werd eerder op 28 juni samen met 700 andere gouverneurs officieel ingezworen tijdens een Internationale Lions conventie in Fukuoka, in Japan. “Daar voelde ik pas echt hoe groot en krachtig de Lions organisatie is met 1.4 miljoen leden.” FOTO NICO KORSTEN