18 mei 2024
Vijver Schoenmakershoek

Georganiseerd door Lionsclub De Vryeheydt Etten en Lionsclub Etten-Leur e.o., is de Badeendrace een uniek en vrolijk evenement dat het hart van Etten-Leur elk jaar weer sneller doet kloppen. Dit sprankelende evenement brengt de gemeenschap samen voor een dag vol plezier, vriendschap en competitie, allemaal voor een goed doel, de jeugd van Etten-Leur.

Met duizenden kleurrijke badeendjes die in een spannende race het water op gaan, biedt de Badeendrace een spectaculair gezicht en een kans voor iedereen om deel uit te maken van iets bijzonders. Elk badeendje vertegenwoordigt een deelnemer die hoopt op de overwinning, maar belangrijker nog, die bijdraagt aan het goede doel dat door ons zorgvuldig is uitgekozen.

De Lionsclubs van De Vryeheydt Etten en Etten-Leur e.o. zijn trots op het samenbrengen van de lokale gemeenschap, het bevorderen van saamhorigheid en het ondersteunen van degenen die het nodig hebben. Door mee te doen aan de Badeendrace, ben je niet alleen in de race voor geweldige prijzen, maar draag je ook bij aan een groter doel dat een positieve impact heeft op onze gemeenschap.

Doe mee, moedig aan en vier met ons mee tijdens de Badeendrace. Samen maken we er een onvergetelijk evenement van en helpen we waar het echt nodig is. Tot ziens bij de race!

Meer informatie: badeendrace-Etten-Leur.nl