30/08/2016

ETTEN-LEUR - Op 29 augustus waste de Lions van onze club weer auto’s voor het goede doel op twee locaties in Etten-Leur: Autowas- & Poetscentrum ’t Vosje en tuincentrum Life & Garden.  Waar bij ’t Vosje van de wasfaciliteiten gebruik gemaakt kon worden, moest bij Life & Garden een complete wasstraat worden ingericht. Het zag er professioneel uit met vier Kärcher hoge druk spuiten en een goed op elkaar ingespeeld Lions team. Het was alweer de tiende keer was dat Lionsclub Etten-Leur ‘De Vryeheydt Etten’ deze actie hield.

Het goede doel was de Stichting ‘LeukeDingenDag’, die jaarlijks in Etten-Leur een super leuke dag verzorgt voor kinderen uit pleeggezinnen. Dit doel kon rekenen op veel sympathie en werd gesteund met royale donaties! De opbrengst van deze Lions actie mag er zijn. Stichting LeukeDingenDag kan een cheque van € 1500,- tegemoet zien. Wim Vernes, de voorzitter van deze stichting, toonde zich dan ook bijzonder verheugd. Een echte opsteker voor een stichting die geheel met vrijwilligers werkt. En de kinderen uit pleeggezinnen, die staat volgend jaar weer een leuke dag te wachten!

Lionsclub Etten Leur ‘De Vryeheydt Etten dankt alle mensen die hun actie zo royaal hebben gesteund!